تست شخصیت جالب

این یک تست شخصیت جالب است

به عکس درختان نگاه کنید و یکی از آنهایی را که بیشتر نظرتان را جلب می‌کند انتخاب کنید.

پاسخ تست

.

.

.

.

حال شماره درختی را که انتخاب کرده اید را در پایین پیدا کنید و شخصیت خود را بهتر بشناسید:

درخت ۱: شما می‌خواهید بهترین باشید و والاترین تمایلات و نُرم‌ها را دارا می‌باشید. شما سخت کار می‌کنید ولی خودخواه نیستید. کار می‌کنید زیرا می‌خواهید جایگاه خود را بهبود دهید. دوست می‌دارید تا زمانی که آسیب نرسانید و هیچ وقت از عشق ورزیدن کوتاهی نمی‌کنید. افراد کمی هستند که قدر شما را می‌دانند.

درخت ۲: شما بسیار مسئولیت پذیر بوده و مشتاق به مراقبت از دیگران هستید. به صادقانه کار کردن معتقد بوده و مسئولیت‌های کاری زیادی را قبول می‌کنید. شخصیت خوبی داشته و مردم به شما اعتماد می‌کنند. همیشه داستان جذابی برای تعریف کردن دارید.

درخت ۳: شما متفکر بزرگی هستید. تفکرات و ایده‌های شما بسیار مهم هستند و با کسانی که به تفکر و آموختن علاقه دارند جور می‌شوید. شما هیچ وقت تخیلاتی نیستید و مدت زیادی را به روی اخلاقیات فکر می‌کنید. تلاش دارید کاری را که درست است انجام دهید حتی اگر اکثریت اطرافیانتان آن را غلط بدانند.

درخت ۴: شما قلب مهربانی داشته و هیچ کسی شبیه شما نیست. شما بصری و کمی دمدمی مزاج هستید که به همین دلیل در موردتان سوء تفاهم شده و این شما را آزار می‌دهد. کسی هستید که به سادگی طرف سیاه و سفید زندگی را می‌بینید و احساساتی هستید.

درخت ۵: شما منحصر بفرد بوده و از خط فکری «به روش خودم انجامش می‌دهم» پیروی می‌کنید. به خود متکی بوده و می‌دانید چگونه برای خود و کسانی که دوستشان دارید قوی باشید. خواسته خود را دقیق دانسته و از دنبال کردن رویاهایتان نمی‌هراسید. چیزی که از مردم می‌خواهید صداقت بوده و آنقدر قوی هستید که حقیقت را بپذیرید.

درخت ۶: به سادگی می‌توانید یک رابطه را با کسی آغاز کنید و دوستان زیادی داشته و می‌خواهید زندگیشان را بهبود بخشید. هاله درخشان و گرمی داشته و مردم در حضور شما بسیار راحت هستند. جذاب، دوراندیش و تک هستید. عشق را بیش از هر کسی در دنیا نیاز داشته و آماده عشق ورزیدن به کسانی که نمی‌خواهند پاسختان را دهند؛ هستید.

درخت۷: شما حساس و با فهم هستید که به خوبی گوش داده و قضاوت نمی‌کند. معتقدید هرکسی راه زندگی خودش را دارد و اتفاقات و مردم را به سادگی می‌گیرید. زیاد نگران نشده و معمولا آرام هستید.

درخت۸: شخصیت شادابی داشته که می‌داند مردم را چگونه بخنداند و در هماهنگی با جهان زندگی می‌کنید. تلاش گر بوده و هرگز به ماجراجویی‌ها نه نمی‌گویید که معمولا افراد دیگر را هیجان زده و غافلگیر می‌کنید. علاقه‌های زیادی داشته و تا وقتی که به چیزی که می‌خواهید نرسیدید، از پا نمی‌نشینید.

درخت۹: شما زندگی را یک هدیه دانسته و برای استفاده بیش از پیش از آن تلاش می‌کنید. از چیزی که در زندگی فوق‌العاده مفتخر هستید و می‌خواهید با کسانی که دوستشان دارید تمام شادی‌ها و غمهایتان را تقسیم کنید. دید سالمی به زندگی داشته و نیمه پر لیوان را می‌بینید. از هر فرصتی برای بخشیدن استفاده می‌کنید.

همچنین ببینید

نکات کلیدی ابوعلی سینا

ابوعلي سينا چه زيبا بيان ميكند: سه نکته مهم که اگر رعایت کنید؛ زندگی آرامی …

پاسخی بگذارید