تست روانشناسی

کدام بند انگشت شما از بقیه “بلندتر ” است؟؟

۱_بند بالایی؟
۲_بند میانی؟
۳_بند پایینی؟

پاسخ تست

بلندتر بودن بندهاي پاييني : شماكاردستي را دوست داريد

اگر بندهاي پايين انگشتان شما بلندتر است از نظر فيزيكي قوي بوده و بدني تندرست داريد. آنچه در بين اين نوع افراد مشترك است اين است كه از كار كردن با دست لذت مي‌برند. اين نوع كار مي‌تواند تعمير و ساخت اشيا يا آشپزي باشد. جابه‌جايي و تغيير براي شما خيلي سخت است. چسبيدن به يك برنامه روزانه در دستيابي به اهداف‌تان كمك مي‌كند.

بلندتر بودن بندهاي مياني : شما بلند همت هستيد

بلندتر بودن بندهاي مياني انگشتان شما نشان‌دهنده اين است كه فردي بلند همت هستيد و مايليد به اهداف‌تان برسيد. با بالا رفتن سن ممكن است به بازرگاني يا تجارت بپردازيد زيرا پول را و آنچه با آن خريداري مي‌شود، دوست داريد. بلندتر بودن بندهاي مياني انگشتان موجب تمايل فرد به تملك و گردآوري مال مي‌شود.

بلندتر بودن بندهاي بالايي انگشتان: شما يك متفكريد

اگر بندهاي بالايي انگشتان دست شما بلندتر هستند در اين صورت شما فرد متفكري هستيد. آموختن و جمع‌آوري اطلاعات را دوست داريد. افرادي كه بند بالايي انگشتان آن‌ها بلندتر است كارهايي مانند بازي شطرنج، خواندن كتاب و حل كردن جدول را دوست دارند. همچنين شما مايليد پيرامون افراد انديشمندي باشيد كه مي‌توانند چيزهايي را به شما بياموزند. ممكن است از خواندن تاريخ يا مطالعات اجتماعي لذت ببريد. گزارش‌هاي خبري نيز براي شما جالب هستند زيرا دوست داريد از آنچه در جهان مي‌گذرد آگاه باشيد.

همچنین ببینید

روش هايي ساده برای خارج شدن از افسردگي

١- بدانيد شما تنها نيستيد. از پنجره بيرون را نگاه كنيد. از هر ٥ نفر، …

پاسخی بگذارید