پنج درس از کوین رابرتس ( مدیر عامل ساعتچی اند ساعتچی) درباره تبلیغ در شبکه جهانی

۱٫ یادتان باشد هیچ رسانه ای جانشین دیگری نشده است. صحبت یا این یا آن نیست. روزنامه و رادیو با آمدن تلویزیون از میدان به در نشدند ، تلویزیون هم با آمدن اینترنت به در نخواهد شد.

۲٫ بنگاه های بزرگ حرف از ایجاد رابطه می زنند، نه فقط انتقال اطلاعات، تبلیغ در اینترنت باید افسونگر و احساس برانگیز باشد.

۳٫ بنگاه های تبلیغات اینترنتی و بنگاه های سنتی باید به کاری بپردازند که در آن خبره اند. آنها باید تا مرحله نامزدی جلو بروند؛ اما ازدواج نکنند.

۴٫ از بچه هایی که به دات کام ها پناهنده شده اند با آغوش باز استقبال کنید. آنها زخمی، اما هوشیارتر بر می گردند.

۵٫ این قدر دنبال فناوری نباشید ، شیفته اندیشه باشید. حرف الف نماینده الکترونیک نیست ، نماینده احساس است.

همچنین ببینید

سخنی زیبا از گوته

گوته مي گويد: اگر ثروتمند نيستي مهم نيست، بسياري از مردم ثروتمند نيستند. اگر سالم …

پاسخی بگذارید