دو روش جادویی برای رفع چین و چروک

امروزه برای افراد دنیا، شاید مهم ترین مسئله، بحث داشتن پوست و چهره ای زیبا باشد. اما دربرابر پیر شدن پوست و اتفاقات نا به هنگامی که در راستای پیری زودرس پوست صورت برمی آیند و باعث از بین رفتن صاف بودن پوست میشوند، نمی‌توان مقاومت کرد.

اما در این بین می توان به دو روش جادویی برای رفع چین و چروک صورت که کلینیک زیبایی وارسته ارائه میدهد، پناه برد. روش هایی که منجر به زیبایی دوباره و جوانسازی دگر باره پوست شما می شوند و در عین حال هم سلامت پوست شما را خطری تهدید نمیکند و پوست شما شادابی همیشگی را خواهد داشت.

بوتاکس:

در ابتدا لازم است درباره بوتاکس توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم. بوتاکس برخلاف باور عموم مردم، سمی مهلک نیست و در واقع نوعی پروتئین به شمار می آید. این پروتئین پس از تزریق در محل، به انتهای عضلاتی که منبقض شدنشان به چین و چروک میشود میرود و با جلوگیری از انقباض آن، به رفع چین و چروک ها می انجامد.

بوتاکس

بوتاکس

این روش بسیار ساده، بدون درد و کم هزینه است و درصورت تکرار و ترمیم، می تواند دائمی باشد.
کسانی که به پروتئین شیر حساسیت دارند نباید این روش را امتحان کنند، همچنین خانوم های باردار.

میکرونیدلینگ:

یکی دیگر از روش های رفع کننده چین و چروک صورت، که بسیار به علم و تکنولوژی و فناوری نوین وابسه می باشد، مبحث میکرونیدلینگ می باشند. این کار با کمک دستگاه های پیشرفته و تقریبا به صورت سرپایی انجام میشود.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ

در این روش تعدادی سوزن بسیار نازک و کوچک، با ضربه زدن های سریع به پوست، لایه زیرین آن را تریک میکنند و این تحریک به کلاژن سازی پوست منجر می‌شود.

ایجاد کلاژن ها، مانند پاکسازی پوست و ترمیم چین و چروک‌های پوست، مانند دمیدن باد در یک لاستیک، عمل میکند.موارد مورد استفاده از میکرونیدلینگ را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

میکرونیدلینگ، بیشتر در درمان و ترمیم جای زخم ها بکار میرود، که از جمله کاربردهای آن میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • درمان جای زخم ناشی از آکنه که به صورت کم تا متوسط است
  • جای زخم جدید یا قدیم

همچنین در امر زیباسازی پوست، موارد زیر برای کاربرد این روش زیباسازی قابل ذکر است:

  • چین و چروک و خطوط باریک
  • پوست شل و نرم
  • تغییر بافت پوست و تغییر اندازه روزنه های پوست
  • ترک‌های پوستی

منبع: www.drshams.clinic

همچنین ببینید

موزیک صدای آرامش

يک آهنگ به جا و مناسب قادر است فرد را از درگيري هاي زندگي رها …

پاسخی بگذارید